dimecres, 21 de gener del 2009

El consultari mèdic de l'Homeophatic Avenger - #2 Curar la Leucemia!

(pacient): Hola, tinc leucèmia, no responc als tractaments i m'han dit que vostè em pot curar.

(Homeophatic Avenger): Per descomptat! L'homeopatia fa temps que té resolt aquest problema, tot i que les teràpies habituals són extremadament llargues. Per sort, jo ho puc ondensar en una sola sessió. De fet, el que és a punt de veure és increïblement espectacular. Té targeta de crèdit?

(P): Sí.

(HA): Envii tots els seus estalvis a aquest número de compte. Aquí té un ordinador.

(P): Molt bé, ja ho he fet.

Efectivament, va ser increïblement espectacular. El pacient va presenciar com l'Homeophatic Avenger es teletransportava a les bahames de manera instantània, per no saber-ne mai més res d'ell.

Espectacular, tot un exercíci de síntesi.

2 comentaris:

Yeral ha dit...

La Homeopatia, com tota pràctica mèdica seriosa, té els seus riscos, perquè negar-ho.

Avui em trobava malament després del partit (no seria que m'havia deixat un pulmó a la banda dreta del camp, enmig de la pluja). Bé, és igual, el cas és que m'he pres un got d'aigua i m'ha passat tot, sobretot la set.

Sal·lutacions homeopàtiques.

Leandro Gao ha dit...

Diria que Sigmund Freud estimava a la seva mare. Tenia un complexe anomenat Filipo, o alguna cosa així, no?

Comprovació de paraules dels collons: "wismsin", que llegit aixís és com dir "La Wii ha desaparegut" en anglès.

A que és bonic, tot plegat, quan plau?