dissabte, 6 de juny del 2009

L'Orange Ninja Cat entrevista a ... Lady Di!

Comença l'entrevista, en un lloc amb glamour, posem un Starbucks.

(Orange Ninja Cat): Hola.

(Lady Di): Hola.

(ONC): Val, reconeixeré que tinc dos problemes considerables amb aquesta entrevista.

(LD): Quins?

(ONC): En primer lloc que no tinc ni puta idea de què preguntar-te. Els meus coneixements sobre tu es limiten a que et vas estampar amb cotxe en un túnel i que al teu enterrament hi havia moltes flors.

(LD): I l'altre problema?

(ONC): Que no estic gaire acostumat a conversar, amigablement que diguem, amb persones mortes, desagradablement putrefacte en el teu cas - no t'ofenguis - i que, no ens enganyem, fan venir ganes de vomitar.

L'Orange Ninja Cat vomita una mica.

(LD): Oh, em sembla que m'estàs apuntant al cap amb una shotgun.

(ONC): No, què va, és un assecador de cabell. Alguna cosa a dir?

(LD): Hakuna matata.

Pum.

I aquesta, probablement, és la manera més saludable i divertida per acabar les entrevistes. I sí, com la majoria de coses que molen és delicte.